Wednesday, January 6, 2010

RonDa-RonDa KuaLa TerEnGgAnu..

Kali ni nak citer pasal tempat2 yang kami lawati di kuala terengganu..First2 skali mesti lar kami pergi masjid terapung..sebab tempat tu btul2 sebelah tempat penginapan kami..lepas tu kami pun pergi dataran syahbandar kuala terengganu and ke pasar payang..banyak gak lar barang2 yg dibeli kat pasar payang tu..uhuhuhhu..almaklumlar bawak mak ngn makcik aku sorang ni..macam2 yg dibeli kat situ..dah penat kitaorg merayau di pasar payang..kitaorg beralih arah plak ke taman tamadun islam...kat situ lar kami melawat masjid kristal..lepak2 kat sana jap pastu kami pun pergi ke kampung losong untuk beli keropok losong..tapi kat sini tak best sangat keropok dia..x jumpa plak aku tempat yang betul2 best..on the way balik tu baru beli banyak keropok kar marang..kat depan pantai kelulut..nama kedai dia keropok 008..nurul(budak opis aku)..dia yang selalu beli keropok kat situ..so terlanjur dah pegi aku borong ;lar..mmg best lar kopok kat situ..aku beli sampai 10 peket..uhuhuhu,,,x agak2 kan..pagi..petang..siang..malam makan keropok..mmg puas lar..kat bawah ni aku update gambo2 kat tempat yg kami lawati..



ni lar masjid kristal..cantik gak..


seronok dapat melancong sambil mengenal tempat nih..

seronok tecik mama g jalan2 kan..



2 comments:

  1. ko beli keropok kt tmpt nurul (bdk opis) ko beli tu ek...mcm kenal je bdk tu..bdk yg cun tu ke? wakakakakaka

    ReplyDelete
  2. uhuhuhu..cun jugak lar budak tu..boleh tahan..tp x lama lg perut dia nak memboyot dah..uhuhu..x sabar nak tgk camner dia ek..mesti lagi cute..

    ReplyDelete