Friday, July 6, 2012

Kerja di hari cuti sangat menyeronokkan...

kuang..kuang..kuang..ni lah ayat orang yang tengah boring dan memujuk diri sendiri...
Betul apa kalau kijer waktu orang cuti ni seronok?? sebabnya...

1) Kalau gi kerja jalan tak JEM
2) Dapat claim OT
3) Dapat Claim mileage
4) Dan yang paling penting ada masa lah untuk update blog sbb boss tak ada..ahahahah

* kalau boss saya baca blog ni jgn marah ek..saya amik masa 5 minit jer untuk menghiburkan hati saya yang sunyi nih..uhuhuhu

Cepatlah jam bergerak sampai kul 2...tak sabar nak gi jalan2 dan merayap2..Apa nak buat ek balik keje nanti..

1) Nak pergi kenduri umah kawan.. Yg ni Kawan kat kg waktu sekolah dulu..merangkap saudara belah my hubby..sampai jugak jodoh dia...alhamdulillah..tak yah masak makan tgh hari dah..

2) Nak pergi jalan2 tgk bunga lah arini..Floria kat putrajaya..so leh amik gambo banyak2..seronok..seronok..

3) Lepas tuu nak g mana ek..haaaaaaa....Ada jemputan rumah saudara arman...dia ajak datang makan2 mlm ni..so dah  tak yah masak makan malam untuk hari ni..bagus..bagus..

Eh..ni dah lebih 5 minit ni..ok lah nnt kalo rajin besok sambung lagi..sbb esok pon saya bekerjaaaaaa....Seronoknyer kerja tiap2 hari tanpa henti..uhuhuhu..Opppss..tapi tak per esok saya kerja di rumah..leh baring2..santai2..
 

No comments:

Post a Comment