Sunday, October 17, 2010

AkTiViTy HuJuNg MiNgGu...SaBTuuuu..

sabtu baru ni, tetiba angin rajin memasak aku pon datang..uhuhuh..selama ni pon mmg kena masak, tapi kali ni nak cuba memasak menu baru..menu yang tak pernah aku hidangkan untuk orang lain..mmg dah plan sblm tu nak buat trifle..sbbnya ader office mate aku yg bwk g opis..bila dah rasa, mcm ok..leh jamu kat family2 yang lain..so aku pon beli lar barang2..dan akhirnyer...jeng..jeng..cubaan pertamaku berjaya..terima kasih kak siti norbaini dan juga wan sujaihah..eheheh..siap mention nama tu..kat bawah ni lar rupanya trifle yg aku buat..pasni leh cuba lagi..berbaloi sbb bila sedia untuk dihidangkan kejap2 jer abis..seronok kan kalo orang suka aper yg kita masak..baru mood rajin memasak tu sampai..dan rajin..dan rajin..dan rajin lagi..ehehheh..so layan...









1 comment:

  1. eh eh...lama tak bukak blog yani rupanya ada update..ingatkan dh lupa nk update...

    wah wah wahhhhhh...maju nihhhhhh!!!akak jugak yang bertambah malasssss hahaha

    ReplyDelete