Wednesday, December 16, 2009

SeSsi buKak HaDiah...

haii..hoiii..huii semua..eheheh

kalo tadi dah update pasal majlisnyer..sekarang time untuk bukak hadiah plak..banyak gak lar hadiah-hadiah yang kami semua dapat..x kira tua ker muda ker..dah kawin ker..kami semua tetap dapat hadiah..seronok ooo..tiap2 tahun garenti dapat hadiah..x kira lar hadiah yg kitaorg dapat tu murah ker, yg penting keikhlasan dalam keluarga tu..kami semua nak semua org happy dalam family..sbb tu setiap bulan ader jer activiti2 yang kitaorg buat untuk family..bagi aku family no 1..hari cuti ku akan aku habiskan bersama family..sbb tu tiap2 minggu aku sanggup balik kampung..bila dapat gaji tu..peruntukan untuk balik kampung tu mesti ader...kalau tak, mesti suram hari ku...aku selalu berpesan pada diri aku..sementara kita ader ibubapa dan keluarga ...selagi itu lar aku akan sentiasa akan gembirakan hati mereka..sbb tu aku and husband tak kisah abis duit untuk balik kampung..asalkan mak aku & wan kat kampung tak sunyi..setidak2 nya alif boleh gembirakan mereka..yer lar sementara mereka masih ader..aku x dapat bayangkan..nanti kalo aku dah tua..anak2 merantau jauh..tinggal lah aku kesunyian..sbb tu aku x nak mak aku ngn wan rasa kesunyian tu..
wah...panjang plak aku melalut ni...asalnyer nak citer pasal sesi bukak hadiah jer..uhuhuhu..
k lar korang tgk lar gambo2 ni plak..



ha..kan seronok tu wan dapat hadiah dari,anak,menantu,cucu & cicit2nyer

banyak nyer hadiah yg wan dapat,..siap ader yg mcm hantaran plak tu.

aik tecik mama pun dapat dolphin kan sayang

lor yg sorang ni pose ngan hadiah orang plak..

sukenyer dia dapat hadiah..blajar rajin2 k.

x sabar nampak..nak tau hadiah aper..

ha..aku pun banyak gak dapat hadiah..

wah..yang sorang ni x cukup tangan nampak..
masing2 semua dapat dolphin..lain2 color

No comments:

Post a Comment